I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

BesdaY yg lalu..

Thursday

umur aku baru 21 tahun..hehehe...muda ag kan??memandangkan blog ni pon bru dwujudkan aku pun tulis je la pasal peristiwa nih..emm ramai kawan2 kt fb wish untuk aku..thanks yeah..kira2 dalam 70 org la..tu congak je la..hehehe...emm hari besday tu tk de la buat pape..just duk umah je la...bukan pe..aku rase umur da meningkat dewasa ni..tk yah la celebrate..kalo kuar ngan kawan2 orait la gak..hahaha...emmm cume beberapa hari sebelum tu aku rasa seronok cgt..bukan sebab pe pun...sebenarnye aku belanja mak dan adik2 aku makan pizza kat town Kuala Kangsar...mesti korang rase biase je kan???bukan sebab pe..yang membuatkan aku ag sonok tu coz aku belanja dengan 1st gaji aku tau tak...aku dah keje skejap pas abis belajar ari tu...jadi cikgu sementara je..tapi pengalaman dan penghargaan yg anak2 murid aku bagi...amat2 membuatkan aku terharu dan berazam yang aku memang tekad nak jd seorang cikgu...hehehe...anyway,sebelum akhiri celoteh ni..perkara utama yang aku harap sgt sempena 'birthday' aku ni...semoga Allah panjangkan umur mak,abah dan sume ahli keluarga aku..semoga Allah murahkan rezeki keluarga aku,Allah beri kesihatan yang baik pd ahli keluarga aku,Allah beri aku peluang untuk smbung pelajaran,dan akhir skali allah lindungi keluarga aku dr segala bencana dan musibah yang tk diingini dan temukan aku jodoh yg amat menghargai dan menyayangi serta mencintai diriMu Ya Allah dan diriku ini..kita sambung lagi nanti eh..ddaaaaa:)


suke tak??like ye??

*EizEy cayAng*

Blog ni diwujudkan atas dasar beberapa matlamat...
Antaranya..
*Berkongsi pengalaman dalam hidup ni..dr mula2 wujud atas muka bumi ni,sekarang dan sampai bile2..
*Merapatkan silaturrahim antara ahli keluarga,sahabat handai dan sesiapa yang nak jd kawan..
*Nak berkongsi ilmu dan dapatkan lebih ilmu dari sesiapa yang sudi berkongsi..
*Dan banyak lg la matlamat2 lain...
*Hope korang sume sudi kongsi n komen everything in my blog!!
=)


suke tak??like ye??

KeHilanGan

Selasa lepas Ez da kehilangan sesuatu yang penting dlm idop nih...awal2 pagi Ez ngan mak n adik2 roger to Kuala Kangsar..Adik2 nak beli bju sekolah n lain2 kelengkapan..Ez plak nak gi Klinik gigi..hahhaa..ala..kat roundboard Double Lion tuh...emm gigi ez nih da bpe kali da sakit..kebetulan ari tu selasa Ez pegi la klinik tuh..Coz ari selasa n khamis je yg leh periksa n cabut gigi..hehehe..(cm da tau je gigi ni nak kena cabut!!)dpt no 1012 tunggu la giliran kt depan pintu tuh..lme gak la!!bile msok bilik tuh die periksa la gigi ez nih..die kate gigi belakang skali nih kne cabut..da berlobang katenye..hahaha..nak bt cm ne..kne la relakan je..terus die cocok ubat bius kt gigi tuh n lelangit Ez..sakit ddoohhh..pastu tunggu ag dalam 20 minit gak la..baru msok balik dlm bilik tuh..emm n tk sampai 10minit da gigi Ez da dicabut oleh doktor gigi yg agak2 ensem tuh..(agak2 je la coz die pakai topeng jerebu tuh..hahaha)gigi ez pun da tk skit da...selesa sgt..naseb baek gigi geraham..so org tk nmpak cgt la gigi tk de..hahaha...ddaaaa....:)


suke tak??like ye??