I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

.........

Friday

hari ni..25hb mac...zatie tibe2 dihurung rase hiba yg teramat sgt...sediihh..
mgkin zatie teringat mase2 lalu kehidupan zatie..
yg paling zatie tk leh lupe..seseorg telah rampas kebahagiaan zatie..tp alhamdulillah di atas ape yg berlaku..
mgkin sbb Allah sygkan zatie...
mgkin Allah nak sedarkan zatie dr bayangan keseronokan dunia...
kalau dugaan ni yg dpt hapuskan dosa2 zatie..zatie terima seadanya...
skang zatie lebih utamakan kawan2..family..n study zatie..
biarlah Allah saja yg beri balasan yg setimpal..
Allah sentiase ade bersama zatie..
Allah dah aturkan kehidupan yg terbaek pada zatie..
zatie redha dengan ketentuan Nya...

semalam zatie dgr radio ikim fm...lepas azan maghrib..
seorg ustaz telah beri sikit ceramah..isi2 percakapannye cukup brgune..
ustaz tu cakap..kalo kebahagiaan kite dicuri..dikhianati...
tk perlu berdoa utk keburukan org tu..misalnye bg die patah kaki ke..accident ke..
sbbnye kite perlu rase malu..sbb kite mintak tuan org tue jdkan die mcm tu..iaitu Allah..
kite jgak hamba Allah..jd perlu ade rase malu m]nak mintak mcm tu...
dan jgan pula doakan utk kebaikan org tue...sbbnye..kalo kite doa yg baek2 utk die pun...jaaauuuhhh disudut hati kite ade rse marah..kecewa..dendam..nak bt pe..tk ikhlas..
pengajaran nye..biarkan je hidup die..kite teruskan hidup kite...
dekatkan diri dgn ALLAH..
sbb ALLAH je yg boleh tolong kite...
<<<INSYALLAH>>>


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: