I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

trilogi cinta mesti layan

Wednesday

orait3...skali lagi kite betemu..hee~~
emm kali ni zatie nak tulis pasal drama yg hebat kt tv1 skang nih..
iaitu trilogi cinta..
lakonan rosyam nor, fauziah ghous n fazurina kalo tk silap..yg drama anita tuh..
zatie tk la kenal sgt sbb zatie bkan artis..hahhaa

ok2..skang zatie nak bg pandangan yg x sberapa la pasal cite tuh..
first skali bg zatie mmg meletup la cite tuh...walaupon tu cite yg diadaptasikan dr novel...
bile bt jadi drama ag la dasyat kan??
emm mmg zatie tk kan miss la cite tuh..slalu follow cite tuh ngan mak la..
sbnarnye mak yg ajak aku follow cite tuh pn..
emm sweet giler la rmahtangga razif n gee dalam cite tuh..
tp yg aku sedih tu..diorg gembira n bahagia atas kesengsaraan bekas isteri si razif tuh..
emm tp nak bt cm ne kan..da cite..nak marah pelakon tuh pn tk gune..hahaha
emm yg si seha tu pulak..menyampah aku tgk nye..
tk de rse malu lgsung...da la tumpang umah si razif tu...eeee..geram je aku nengok nye..
ase nak pelangkung pn de...tergedik2 je lebih...
emm bekas adik ipar razif tu pun aku tk bpe ske...
emmmm tp tu pandangan aku je lah kan...tp yg tk logik nye cite nih...
npe la si razif tu die tk hantar je si seha tu balik kmpng..
kot ye pun nak jge hati si gee tu..tp agak2 la..
da mcm skit jiwa da si seha tu...tk de adab lgsung...
malu zatie sbgai salah sorg anak dara islam kt dunia nih...
huhuhuhuuuu
papepun....hebat la cite 'TRILOGI CINTA'


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: