I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

last part...

Thursday

Sy dpt cntct ngan bdak perempuan tu..dan dia ckp awk bgtau kt die yg sy ni skandal awk je slame ni...subhanallah..1thun 6 bulan awk..awk ckp skandal..dulunya manis je mulut awk ckp sy ni awek awk..tp stelah jumpe perempuan lain..awk ckp sy ni skandal awk...awk ingat tk??

    Awk...sy tau sy ni tk sempurna di mata awk..tp jgan hina sy sbb sy juga hamba Allah SWT yg awk sembah..kalau awk haina sy..awk sakitkan hati sy...seolah2 awk hina juga pd pencipta sy..Ya Allah..awk..sy tk faham kenape awk bt sy mcm ni..sy dah korban mcm2..duit..masa..kasih syg..air mata..tp apa lg yg tk ckup nye awk..sy ingat kan janji2 yg awk lafazkan tu sume nye akan beri harapan cerah pd sy...tp skang NOTHING!!

    Sy kesal dgn perangai awk..kesal..kecewa..kenapa awk berubah smpai cm ni skali..tk ckup ke pengorbanan sy pd awk selama ni??kenape awk tk setia pada sy..knpe awk tk halang kehadiran org lain dlam hbungan kite??..knpa tk buang jauh2 rse curang awk tu...??Ya Allah..nampaknye awk mmg nak sakitkan hati sy...awk mmpergunakan sy..

   Awk...sy sedih sgt2..tp nak bt cm ne lg kalo hati awk da berubah pd org lain..betapa skitnye hati sy ni..lebih skit dr kaki sy yg tersimbah ngan air panas satu mse dlu selepas khilangan awk..

   Kini..kite mmpunyai hidup yg lain..kehidupan yg terasing tk sme mcm dlu..kalo dulu awk gmbira sy jgak turut gmbira..kalo awk sedih..sy juga turut sdih n brusaha utk gmbirakan awk..tp skrang sy gembira dan semestinya awk gembira di sne..tp jika sy sedih..awk blom tntu lg sedih bersme2 sy...

    Kepada org yg jd pengacau cinta kami...sy tk pasti slah awk yg ganggu hubungan kami @ mgkin die yg melayan..sy tk pasti...cume yg boleh sy ingatkan awk..jika hari ni awk ganggu hbungan sy dgn die..tk mustahil org lain juga akan ganggu hbungan awk..thanks la jgak coz bt kan hati sy iaitu perempuan yg sme cm awk..perempuan yg mgharapkan kasih syg dr seorang lelaki...tp bukan perempuan yg mampu nak hancurkan hati2 perempuan laen..!!!ni jd  skit..pedih..n sbagainye..

  Kepada awk...thanks banyak2 coz pernah mmbhagiakan hidup sy walaupun hanye seketika..thanks coz pernah mnjadi sbhagian drpd hidop sy...pernah mnjadi suka dan duka sy..lastly..amponkan sy dr hujung rmbut smpai hujung kaki atas kesalahan n kesilapan sy selame ni..mgkin pernah mengutuk,maki,mncaci mahupun ape je yg berkaitan ngan awk....halalkan mkn minum sy selame ni..thanks coz pernah janjikan mcm2 janji yg palsu..thanks coz pernah syg sy walaupun sy tk pasti awk btol2 ikhlas or terpakse je...THANKS A LOT AND FORGIVE ME..ABDUL QAYUM BIN SABRI..

       p/s: Pada kawan2..niat sy tulis ni bkan utk aibkan spe2 yg berkaitan dlam cite ni..just utk bkongsi n ambik pengajaran dr ape yg berlaku pd diri sy sendiri..cite2 ni sume bukan saya reka2..ni sume da ditentukan oleh Allah yg telah berlaku dalam hidup sy..


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: