I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

Kalau bakal suami nampak mesti die gelak kan??

Sunday

hanya hati aku je yg tau betapa kelakar yg teramat2 nye dalam hati ni..
hu2..time dok kemas2 brg2 purba yg ada dalam bilik aku ni..
tbe2 terjatuh plak gambar aku yg agak berkurun2 ni..hahaha..
korg tgk je la..
aku sendiri tk sgka ni gambar aku...


ni la gambar yg aku cakap tuh..!!


dan ni gamabr muka aku yg skarang...

so,cm ne??korang compare la sendiri eh!!!
aku nak cntinue gelak lg ni..
bye2!!!


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: