I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

saje je nak bt aku sakit hati kan??

Thursday

emm tk habis2 la manusia ni kn??
mcm2 perangai...
kalo sehari tk bt org lain sakit hati tk leh ka??
time tgh bengang thap gaban ni mule rase nak pelangkung bis semua org..
sabar yayang..sabar..
al kisah nye cm ni..de la hamba Allah ni...
yayang elok baik ngan die...
tp tk lah smpai thap kawan karib...
tgk2 die tikam yayang dr belakang..
huh..kononnya dulu die dok marah la jgak kt betina tu sbb rampas bf yayang...
tp skang see..die plak yg dok kamcing ngan betina tu...
sori la ye kalo tersentap...
ni blog yayang suke hati la nak taip pe pn..
emm oleh sbb tu..saya berjanji tk kan sama sekali bercerita apa2 pd insan tersebut..
i'm swear...!!!
dr dulu lg da yayang tau die ni mmg jenis depan ckap lain tp belakang ckp lain..
tp ntah la..
yg dok baik lg ngan die wat pe..
aiiisshhh...
mmg rase nak sepak2 je minah tu..
mulut manis tp dalam hati Allah je tau..

so lepas ni..yayang akan lebih berhati2..
terpulang la pada Kau nak tersentap ke ape ke...
yang penting kalo ko bace entry ni ko sedar sikit pe ko da bt...

Yayang amat menyampah pada org mcm tu..!!
full stop..
ok lah..bye2...
wait for the next entry ok..


bye2



suke tak??like ye??

0 org sgt comey: