I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

Istiadat konvokesyen ke berapa entah..

Tuesday

esok junior2 aku akan konvo kt kolej islam darul ridzuan..
KISDAR kt kuala kangsar tu..!!
ok2..so aku mengucapkan tahniah yg tk terhingga la pada diorang2..
CONGRATES EH!!

emm konvo kt kolej aku disempurnakan oleh Sultan Perak..
Sultan Azlan Shah yang sampaikan Diploma tu..
korang ade??!!hahaha...
tp tkot giler la..buatnye tersembam kt depan sultan..
hohoho...malu weh!!


bagi mengenang balik kenangan mase aku konvo..
ni ha pic aku time konvo..


!!Acoounting students!!


!!me:mue:ogie!!


!!me and ogie!!


!!kami satu batch!!


!!we again!!


!!jom kite konvo!!


!!me and ogie again!!


!!kami sgt suke!!


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: