I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

lemak sila pegi jauh2..

Friday

hari ni aku sikit gembira..
bgun je pagi2 terus menerkam alat penimbang..!!(mimipi pe ntah aku ni)
tgk2 usaha selama seminggu ni tk mghampakan..
tertera xxkg..dimana berat sy mkin berkurang..
korg pun tau kan kalo nak bg naek snang je..kalo nak turunkan..
mak datok susah giler..
so makin berkobar2 la dalam hati ni..
mmg tk nampak sgt perubahannye tp aku  dpt je yg rase (ko ade??)
baju pn da longgar2 skit..
ok..!!next mision!!
bg kurg lg..dan lemak..!!!
sila pergi jauh2 dan jgn kembali..he3


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: