I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

syg u sgt la wahai cik ex roomate!!

Monday

emm ntah kenapa tetibe mlm ni rase amat dekat ngan cik ekin a.k.a ex roomate..
hahaha..walaupon dipisahkan beratus2 kilometer..iaitu jlan yg bertar dan ade tanda putus2 tu..
tp seakan de kt sebelah die je aku rase..hu2..
u see..betapa rapatnye kami..kah2 (anda boleh muntah skang..)
lame jgak la tk jumpe my kekasih hati pengarang jantung dan pankreas nih..!!
dulu time dok dkt2 kdg2 gdoh..smpai tk bertegur..
tp still tido bilik yg same..tk gtu cik ekin??
hahaha..time nak berbaek2..mesti melalui surat..dr surat and msg la kami 
meluahkan ape yg terbuku cm ketul ais kt dalam hati ni..hahaha
lawak3..tp sume tu kenangan doohh..
akan ku jdkan sejarah dan akan aku ceritakan pada anak2 cucu2 aku nanti..hehehe
kami jgak amat sekepala..mmg ngam habis walaupun kdg2 lain
jugak perangai aku ngan cik ekin ni..
tp hari ni aku nak bgtau yg aku syg giler2 la kt die..
not lesbian ok!!...
kmi ni ibarat kembar luar ok..
gelaran ni mak die yg kasi a.k.a mak angkat aku..
aku harap sgt we love each other..
tk de ape yg dpt pisahkan kasih syg kami yg ibrat adik beradik ni..
hanya ajal je yg pisahkan akmi..
InsyaAllah...


cik ekin a.k.a ex roomate


 we together..!!


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: