I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

Ramadhan Terakhir??

Monday

hari ni 08.08.2011 genap sudah 8 hari org islam atas muka bumi Allah ni berpuasa..
mmg da lame aku tk mengapdatekan blog ni..
banyak keje nak disettlekan walaupun aku bergelar penganggur terhormat..hahahaa..
ok..dikesempatan ni tak lewat lg kirenye aku nak wish selamat menjalankan ibadah puasa..
yg sememangnya wajib ke atas sume org islam..right??
hope dgn ketibaan bulan yg muliakan ni ramai2 lah
merebut peluang mengerjakan seberapa banyak amalan yg boleh..
tp ingat..bukan bulan ramadhan ni je eh..coz allah SWT membuka seluas2nya pintu syurga 
dan merapatkan semua pintu syurga..aku tau yg semua org mmg excited ngan bulan ramadhan nih 
tp excited nak pegi bazar..bab beli membeli nih tk yh nak habaq la kan??
mmg berduyun2 org beli..tp rasenye kalau leh scan bape org je yg puasa..
confirm 1/3 je dr semua..hahah(tekaan semata2..)
beribadatlah seperti ni ramadhan yg terakhir..!!

nota hujung kaki : peringatan utk aku jgak..!!


~izzati murad~


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: