I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

nape tk dtg lg eh??

Tuesday

Alhamdulillah hari ni da masuk hari ke 16 berpuasa..
 kemarin ujan lebat sgt kt sekitar rumah aku ni..
so ibadah puasa tk lah sehebat time cuaca panas..
emm still puasa penuh tanpa ponteng puasa ag
kalau boleh nak puasa penuh..tk perlu nak ganti2..just puasa sunat je..
tp aku hairan pada kaum laki2 yg nak ponteng puasa
tk kira la umur muda ke tua ke..
korang tk takut dosa ke weh..
ingat senang ke nak ganti2 nih..
da bayak sgt duit nak bayar fidyah ke??
haaa kan da membebel..!!
yang penting aku tertanya2 nape tk dtg bulan ag..??
mak ngan best aku yg selalunye sama2 tak puasa pun da cuti..!!
 bye !!


suke tak??like ye??

0 org sgt comey: