I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

tak tau nak letak tajuk ape

Thursday

hari ni just relax je hari dilalui..
tahap kerajinan meningkat hari ni..
kereta ngan motor adik aku telah aku basuh sampai berkilat..
haaa..rajin tk aku...
kau ade??hahaha...
jiran yang da mcm adik beradik aku ngah bt persiapan nak kawin
sonoknye..cceeiitt..cm aku lak yg nak kawin..
hati kadang2 rase berbunga...cm dalam hati de rama2..hahha
ehhh..silap..bukan rama2 tp kumbang kot..hahaha..
sudah2..jgan merepek..!!
ddaaaa.....=)


suke tak??like ye??

sebelum kau halal untukku

Tuesday


Ya Allah
aku berdo’a untuk seorang lelaki
yang akan menjadi sebahagian dari hidupku

Seseorang yang sangat mencintai-Mu lebih dari segala sesuatu
Seorang lelaki yang akan meletakkan ku pada posisi kedua di hatinya selain Engkau
Seorang lelaki yang hidup bukan untuk dirinya sendiri tetapi untuk Engkau

Wajah tampan dan daya tarikan tidaklah penting
yang penting adalah sebuah hati yang sungguh mencintai dan dekat dengan Engkau
dan berusaha menjadikan sifat-sifat-Mu ada pada dirinya
dan ia haruslah mengetahui bagi siapa dan untuk apa ia hidup sehingga hidupnya tidaklah sia-sia

Seseorang yang memiliki hati yang bijak, tidak hanya otak yang cerdas
Seorang lelaki yang tidak hanya mencintaiku tapi juga menghormatiku
Seorang lelaki yang tidak hanya memujaku tetapi juga dapat menasihatiku ketika melakukan kesalahan

Seseorang yang mencintaiku bukan kerana kecantikanku tapi kerana hatiku
Seorang lelaki yang dapat menjadi sahabat terbaikku dalam setiap waktu dan situasi
Seorang lelaki yang dapat membuatku merasa sebagai seorang wanita ketika aku disisinya

Ya Allah
aku tidak meminta seseorang yang sempurna namun aku meminta seseorang yang tidak sempurna, sehingga aku dapat membuatnya sempurna di mata-Mu

Seorang lelaki yang mmerlukan sokonganku sebagai peneguhnya
Seorang lelaki yang memerlukan do’aku untuk kehidupannya
Seseorang lelaki yang memerlukan senyumku untuk mengatasi kesedihannya
Seseorang yang memerlukan diriku untuk membuat hidupnya menjadi sempurna

Ya Allah
aku juga meminta
Jadikanlah aku menjadi wanita yang dapat membuatnya bangga
Berikan aku hati yang sungguh mencintai-Mu sehingga aku dapat mencintainya dengan sekadar cintaku
Berikan aku sifat lembut sehingga kecantikanku datang dari-Mu
Berikan aku tangan sehingga aku selalu mampu berdo’a untuknya
Berikan aku penglihatan sehingga aku dapat melihat banyak hal baik dan bukan hal buruk dalam dirinya
Berikanlah aku lisan yang penuh dengan kata-kata bijaksana, mampu memberikan semangat serta menyokongnya setiap saat dan tersenyum untuk dirinya setiap pagi

Dan bila mana akhirnya kami akan bertemu, aku berharap kami berdua dapat mengatakan :

Aku mengetahui bahawa Engkau ingin kami bertemu pada waktu yang tepat. Dan Engkau akan membuat segala sesuatunya indah pada waktu yang telah Engkau tentukan
Amin Ya Rabbal ‘alamin



suke tak??like ye??

kesunyian la weh !!

Assalamualaikum..
kenapa aku kate aku kesunyian..
1stly adik2 aku sume da kembali ke sekolah..
angah plak da kena masuk PLKN..
sejujurnya memang aku skang rasa sunyi sbb diorang tk de kt umah
tk de sape nak hiburkan hati aku..
tk de sape nak teman aku...
then..disebalik kesunyian tue..ade maksud yang tersirat..
aku kesunyian tanpa CINTA..
penting sangat ke eh cinta tu??
emm bagi aku kadang2 aku amat perlukan..
kenape??
sejujurnya aku jeles tgk kawan2 aku yang bahagia ngan pasangan masing2..
tp jgn salah sangka..aku tk de la jeles sampai tahap nak curi boyfie dorang..!!!
lempang nak??tk baek tau tuduh2 !!
tapi sekarang ni aku masih kuat utk hidup tanpa boyfie..
kalau ade pun tapi sakitkan hati nak buat ape kan nek??
lebih baek tk de..hahahaa
sekarang aku masih memuhasabahkan diri aku !!

#majulah diri utk diri sendiri#



suke tak??like ye??

bye2 2011 welcome 2012

assalamualaikum
anyway,selamat menyambut tahun baru...
selamat tinggal 2011..
huh !! mcm2 yang telah dilalui dalam 2011...
suka,riang,gembira,duka,sedih,keciwa..
semua dicampur dan digaul...
ape yang dpt dirumuskan tahun 2011 bg aku amat2 keciwa..
bukan nak salahkan takdir..
tp aku tau tu sume lumrah kehidupan..
kena belajar dr kehidupan...
azam2 tahun 2011 masih belum tercapai lg..
so dgn bangganye aku akan masih dengan azam lama 
dan ada juga azam yang akan ditokok tambah..
hopefully 2012 ni mebawa sinaran yang amat cerah dan silau2 untuk aku..
INSYAALLAH =)


suke tak??like ye??