I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ku ilhamkan ruang ini kerana...
andai suatu hari nanti...
yang mampu kau baca hanyalah tulisan-tulisan kaku dan hanyalah potret-potret bisu dariku yang kau dapat renung...

kesunyian la weh !!

Tuesday

Assalamualaikum..
kenapa aku kate aku kesunyian..
1stly adik2 aku sume da kembali ke sekolah..
angah plak da kena masuk PLKN..
sejujurnya memang aku skang rasa sunyi sbb diorang tk de kt umah
tk de sape nak hiburkan hati aku..
tk de sape nak teman aku...
then..disebalik kesunyian tue..ade maksud yang tersirat..
aku kesunyian tanpa CINTA..
penting sangat ke eh cinta tu??
emm bagi aku kadang2 aku amat perlukan..
kenape??
sejujurnya aku jeles tgk kawan2 aku yang bahagia ngan pasangan masing2..
tp jgn salah sangka..aku tk de la jeles sampai tahap nak curi boyfie dorang..!!!
lempang nak??tk baek tau tuduh2 !!
tapi sekarang ni aku masih kuat utk hidup tanpa boyfie..
kalau ade pun tapi sakitkan hati nak buat ape kan nek??
lebih baek tk de..hahahaa
sekarang aku masih memuhasabahkan diri aku !!

#majulah diri utk diri sendiri#



suke tak??like ye??

0 org sgt comey: